Dermatolog Kielce - O dermatologii słów kilka. Dermatologia to dziedzina medycyny zajmująca się chorobami skóry a także jej wytworów jak włosy czy paznokcie. Dermatolog zajmuje się niektórymi chorobami pojawiającymi się na skórze np. czerniak złośliwy lub rumień.

Zabiegi rozjaśniające

Zabiegi ujędrniające i odmładzające skórę

Zabiegi dla skóry wrażliwej i naczynkowej

Poza tym…

Likwidacja blizn i rozstępów

HIDREX – nieinwazyjny zabieg zmniejszający nadmierną potliwość

Pielęgnacja skóry wokół oczu

Pielęgnacja dłoni

Jonoforeza
Woskowanie
Henna, regulacja brwi
Parafina

Zabiegi nawilżające

Zabiegi dla skóry trądzikowej i łojotokowej

Masaż

Masaż twarzy

Masaż całego ciała

Polecamy

Mezoterapia bezigłowa

Mezoterapia bezigłowa – to nowy system śródskórnej aplikacji substancji aktywnych. Jest to jedyna metoda oparta na terapii skojarzonej, wykorzystującej jednoczesne działanie trzech rodzajów bodźców:

• fali ultradźwiękowej (UD)
  • impulsu elektroterapeutycznego
  • koktajli substancji aktywnych

Mezoterapia bezigłowa – szybko, bezinwazyjnie i bezboleśnie usuwa zmarszczki i odmładza skórę bez ryzyka powikłań związanych z metodą igłową (iniekcyjną).

• skuteczność widoczna już po 1 zabiegu
  • bezpieczna alternatywa mezoterapii igłowej
  • możliwość stosowania na twarz, ciało i okolice oczu wysoki komfort i krótki czas zabiegu
  • brak skutków ubocznych

Mezoterapia tlenowa

Mezoterapia tlenowa jest nieinwazyjną i bezbolesną metodą, wykorzystująca pistolet ciśnieniowy, który strumieniem czystego tlenu wprowadza substancje aktywne do głębokich warstw skóry. Odmładza skórę, redukuje zmarszczki i napina skórę.

Zalety:

• działanie tlenu intensyfikuje właściwości kosmetyczne preparatów
  • brak przeciwwskazań takich jak przy mezoterapii bezigłowej z wykorzystaniem ultradźwięków i prądów – metalowe elementy, protezy, ciąża
  • metoda bezbolesna i bardzo przyjemna

Oxybrazja

Oxybrazja, inaczej nazywana peelingiem wodno – tlenowym lub mikrodermabrazją tlenową z solą fizjologiczną to innowacyjny zabieg, który polega na użyciu silnego strumienia soli fizjologicznej oraz tlenu.
Zapewnia efekt głębokiego oczyszczenia i odmłodzenia skóry, redukuje blizny potrądzikowe, wygładza i wyrównuje naskórek. Szczególnie polecana dla skór wrażliwych, naczyniowych, alergicznych. Jest to zabieg nieinwazyjny i nie wymaga zastosowania znieczulenia